Sklep stacjonarny

Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego w Opolu ul. Strzelecka 80D Mapa dojazdu

Reklamacje

1. Każdy zwrot musi być uzgodniony ze sklepem. W przeciwnym wypadku paczka nie zostanie  przyjęta.


2. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).


3. Koszt przesyłki (do sprzedawcy) reklamowanego towaru pokrywa Kupujący.


4. Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na czytelnie wypełnionym formularzu.


5. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres: 

Sklep Myśliwski MAKAMA, 45-029 Opole, ul. Malczewskiego 4

6. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.


7. Reklamacji nie podlegają: 

  • naturalne zużywanie się produktu
  • akcesoria posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji.
  • różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, etc.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

8. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową Kupujący może żądać:

  1. Nieodpłatnej naprawy
  2. Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów, lub jeśli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu, w odpowiednim czasie towar może zostać wymieniony na nowy.
Sklep internetowy Shoper.pl